Neuvěřitelný příběh značky Sportisimo: Z lokálního obchodníka evropskou špičkou

- Reklama -zeny
- Reklama -i60

Sportisimo je úspěšnou českou sítí prodejen se sportovním oblečením, vybavením a dalšími doplňky pro, jak zní slogan firmy, život v pohybu.

Aktuálně se celá společnost nachází nachází v procesu rozvoje a významné evropské expanze. Již nyní je však i největším hráčem na trhu se sportovními potřebami. Sportisimo přitom „vyrostlo“ do světové značky z regionálního obchodníka. Nejvýznamnější rozkvět zažila celá firma v roce 2008, kdy se otevíraly hned dvě desítky nových prodejen.

Expanzi sice brzdil útlum developmentu nových obchodních center, svou unikátní pozici na trhu si však Sportisimo udrželo. A to i navzdory tomu, že v Česku je tento segment vysoce konkurenčním prostředím a působí na něm i celá řada zahraničních subjektů.

V roce 2019 se ve firmě, o jejíž vlastnické struktuře se veřejně příliš nemluví, udály zásadní personální změny. Ředitelskou židli po dlouhých 19 letech opustil jeden ze zakladatelů, Thai Ngoc Nguyen. Naopak do firmy vstoupili Martin Kúšik a Pavel Vajskebr.

Sportisimo i za jejich vedení patří ke klíčovým hráčům na trhu a exceluje i v segmentu online módy. Líbí se sportovní móda i vám? Doplňte ji novými šperky.

- Reklama -i60

Rady a Návody

- Reklama -pr clanky

Redakční výběr

- Komerční sdělení -ekonom